wtorek, 14 kwietnia 2015

Czas na zmiany...

Długo czekałam z ogłoszeniem tej informacji - z której jedni się ucieszą, inni wręcz przeciwnie. Podjęłam decyzję o zakończeniu swojej przygody z tym miejscem - z Artystyczną Galerią Izerską. Zacznę zupełnie nowy rozdział w swoim życiu. W Kromnowie możecie mnie spotkać jeszcze tylko do 8 maja br. 

Mieszają się we mnie emocje - z jednej strony żal odchodzić z miejsca, które miałam przyjemność prowadzić od początku jego istnienia, w którym tak wiele się nauczyłam, w którym poznałam dużo fascynujących osób. Rezygnować z miejsca, które jest tak spokojne, przepełnione dobrą energią.
Z drugiej jednak jestem szczęśliwa i podekscytowana, bo rezygnuję z obecnej pracy, aby zacząć na gruncie zawodowym nowy etap, o którym marzyłam od dawna. Marzenia dobijaly się i nie dawały spokoju. Teraz czas na ich realizację. 

Zaglądajcie na bloga - znajdziecie tu bowiem w najbliższych dniach jeszcze podsumowanie 3,5 roku działalności tego miejsca. Dopiero patrząc wstecz można zobaczyć i przypomnieć sobie, jak bardzo wiele się zmieniło i jak pięknie rozwija się Galeria. Myślę, że będzie to dla Was interesująca lektura!


2 komentarze:

  1. Co za przykra informacja, dobrą energię Pani tworzyła w Galerii. Ale życie toczy się dalej i wierzę, że wybór nowej drogi przyniesie wiele radości, najważniejsze, że spełniają się marzenia. To takie cudowne. Życzę samych sukcesów w nowym miejscu pracy.

    OdpowiedzUsuń